გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა

 თემა: პარიზისა და თბილისის ღირსეანიშნაობები

 რა პარალელების გავლება შეიძლება ამ ქალაქების ღირშესანიშნაობებს შორის?

სწავლების საფეხური
კლასი VIII-საშუალო საფეხური
მოსწავლეთა პროფილი

  მოსწავლეთა რაოდენობა-15
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
   მოსწავლეები გაეცნობიან პარიზისა და თბილისის კულტურულ ძეგლებს,ასევე ისინი შეძლებენ განასხვაონ ორი ერთმანეთისაგან რადიკალურად განსხვავებული ქალაქის ისტორიული ძეგლები და ასევე პარალელი გაავლონ მათ შორის
გაკვეთილის მიზნები დაშედეგები

 აზროვნების უნარის,კომუნიკაციის, წერითი და ზეპირი   მეტყველების უნარის განვითარება.
წინასწარი ცოდნა

 მათ წინასწარ უნდა  ჰქონდეთ მოძიებული როგორც მშობლიური ქალაქის ,ასევე პარიზის შესახებ ინფორმაცია (კერძოდ ისტორიული ძეგლების)
შეფასების საგანი დაპროცედურები

 A ქულით შეფასდებიან  მოსწავლეები რომლებიც მეტყველებენ გამართულად ასაკის შესაფერისად.შეუძლიათ  მისთვის საინტერესო თემატიკის შემცველი სხვადასხვა ტექსტების გააზრების უნარი..  აღჭურვილნი არიან წინასწარი და აუცილებელი ცოდნით,აქვთ გაკვეთილზე მაღალი ჩართულობა.  აქვთ საკომუნიკაციო ამოცანების განხორციელების უნარი. (B,C, D) ქულები დაიწერება ამ სტანდარტებიდან დამომდინარე მოსწავლეთა შესაძლებლობების მიხედვით
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

  სახელმძღვანელოები ,, თბილისი“,ფრანგული სახელმძღვანელო ,,les curiosites de Paris“.პროექტორი,ვედეომასალა...
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
გაკვეთილის მსვლელობა:
მოსწავლეებს ვყოფ 3 ჯგუფად. თავდაპირველად ვუკითხავ ფრანგი პოეტის ლექსს ,,Paroles de paris” ერად ვეცნობით მის შინაარსს.ემდეგ თითოეულ ჯგუფს ვურიგებ ტექსტს და მოსწავლეები მუშაობენ მათთვის უცნობ სიტყვებზე.10 წუთის შემდეგ ვეკითხები იცნობენ  თუ არა ქართველი პოეტების ლექსებს,რომლებსაც უძღვნიან მშობლიური ქალაქს და არის თუ არა მსგავსება ამ ორ ქალაქს შორის? შემდეგ ბავშვებს ვთხოვ ამოკრიოფნ ტექსტიდან  პარიზის ყველა ღირშესანიშნეობა და დაასახელონ ზეპირად თბილისის ცნობილი ღირშესანიშნაობები.
  ამის შემდეგ პროექტორის საშუალებით ვაჩვენებ მოსწავლეებს ორივე ქალაქის ისტორიულ ძეგლებს და ვსაუბრობთ მათ გარშემო.
  გაკვეთილის ბოლოს ვსვამ კითხვას ისურვებდნენ თუ არა პარიზში მოგზაურობას და განსაკუთრებით რის ნახვას ისურვებდნენ იქ,და პირიქით აქ ჩამოსულ უცხოელ სტუმარს პირველ რიგში რომელ ღირშესანიშნეობას აჩვენებდენ.
 საშინაო დავალებად მივცემდი მოეძიებინათ ყველა ის ლექსი ,რომელის ეძღვნება თბილისს.


მასწავლებელთა პროფესიული განვითარე

Комментариев нет:

Отправить комментарий